mitt lilla krypin

Hälsa och träning. Jobb. Inredning. Tankar. Mål.

Träningshöst

Kategori: Träning & hälsa

Asså nu är jag så taggad på en kunglig träningshöst... Jag har just beställt lite allt möjligt från Life och gymgrossisten och börjat prenumerera på Wellness tidning. Asså jag vill gå in i det med 100% för jag mår så mycket bättre när jag tankar kroppen med hälsosam kost och motion! Jag behöver rutiner, träning och mål för att må bra.

Det har varit en underbar sommar men liiite för mycket av "det goda". Det som är bra för själen en liten stund men sen får man ont i magen etc... Jag är så less på sånt! Fimpat ciggen och skräpmaten nu. Förlåt Jocke att jag kanske inte blir lika rolig att äta med osv men jag måste göra detta för min skull, och även din!

Jag vill inte tappa mig själv bara för att jag är i ett förhållande. Jag har alltid sagt att jag fattar inte dom som blir feta och inte bryr sig, eller tappar sig själv i ett förhållande. Men jag tror det är lite lättare sagt än gjort. Jag har hållit i mig själv ganska bra men jag har ju inte prioriterat mig så mycket. Jag måste fortsätta få vara jag såklart!

Därför har jag idag lagt upp träningsschema, jag vill springa, men även köra styrka. Jag ska försöka mig på nya grejer i köket och göra matlådor. Även prommisar till och från jobben när jag har tid! (Eller ta mig tid.)

Jag vill njuta av livet och se förändringar till det bättre på både insidan och utsidan!
Kommentera inlägget här: