mitt lilla krypin

Hälsa och träning. Jobb. Inredning. Tankar. Mål.

Träningsmål

Kategori: Träning & hälsa

Okej nu är det såhär, jag börjar bli lite mjuk och det är inte bra! Så ikväll medans jag satt och tryckte i mig massa godis på jobbet så fick jag en nytändning. Det är exakt 4v kvar tills jag och syrran åker till London. Det blir mitt första delmål.
 
Inget godis, cigg eller alkohol på en månad (dock 3 maj när jag fyller år)
Jag ska väga maten, mealpreppa och tänka på kaloriintaget plus dricka 2 vattenflaskor/dag.
Så 6 maj gäller följande: 
Jag ska väga 59 kg - mindre fett, mer muskler.
Jag ska orka springa 5 km (utan tidspress)
 
gym/cardio, fortsätta som förut men fokusera lite mer på rumpa och mage. Kosten ska va kung nu, inget sockersug och mkt fräscha sallader! 
Mitt andra delmål, 1 juni
Lean body, abs poppin'
Kunna springa 8 km!
 
Keep going, almost there!! 
Mitt stora mål 27 juni
BEACH BABE BODY READY FOR 3 WEEKS IN THAILAND!!!!
Väga ca 58. bootey and abs. snygga armar. rygg. Konturer. MÅ BRA.
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: